گروه مَسینا

وبلاگ مسینا

فقط با ارزش ترین مطالب مفید و رایگان ، خدمات رایگان ، برنامه های رایگان در اینجا قرار می گیرد.

مطالب اخیر

  • همه‌ی ما با احساسات منفی مختلفی در طول روز مواجه می‌شویم. گاهی‌اوقات به‌خوبی از پس این حس‌وحال بد برمی‌آییم و در برخی مواقع، اسیر سیاهی آنها می‌شویم. باید یادمان باشد که احساسات منفی از سوی منبعی به سمت ما فرستاده می‌شوند و نیزه‌های آن به‌قدری تیز و بی‌رحم است که دفاع از خود را بسیار دشوار می‌سازد.


  • بسیاری از افراد شیر سویا را به‌طور مرتب روزانه مصرف می‌کنند. برخی به‌علت مشکلاتی که لبنیات در دستگاه گوارش‌شان ایجاد می‌کند و برخی دیگر به‌خاطر گیاه‌خواربودن شیر سویا می‌نوشند. خواص شیر سویا برای سلامتی بسیار زیاد است. خصوصا به‌افراد مسن برای پیشگیری از پوکی استخوان، کاهش کلسترول و لاغری بسیار کمک می‌کند. 


  • تقریبا همه‌ی افراد در هر سن‌و‌سال و موقعیت اجتماعی‌، دوست دارند مورد احترام واقع شوند و جایگاه‌شان به‌عنوان یک انسان محترم حفظ شود. به‌عنوان مثال زمانی که در مقام رهبری قرار می‌گیرید، لازم است افرادی که با آنها کار می‌کنید، به شما احترام بگذارند. اما احترام خودبه‌خود ایجاد نمی‌شود.


  • شبکه‌های اجتماعی ما را احاطه کرده‌اند. هرجا می‌رویم و هر کاری که می‌کنیم، این شبکه‌ها در زندگی‌مان حضور دارند. این شبکه‌ها ابعاد مثبت و منفی را توأم با هم دارند و می‌توانند به هر دو صورت بر سلامت روان ما اثر بگذارند. مطالعات مختلفی اعلام می‌کنند که اینستاگرام و فیسبوک و … باعث افسردگی، انزوا و اختلالات خواب می‌شوند،